Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh...tillbaka. Somnade väldigt tidigt igår efter en sömnlös natt dygnet innan...Ledsen att jag inte kunde vara där för dig när du behövde mig...Saknar dig (och Calle) så mycket och nu också påminns jag om er i nästan varenda sak jag ser. Du vet ser man något vill man visa eller kommentera. Vilka fina bilder!!! Dels är du vacker som en dag i juni (GES-låt...) duktig fotograf men vet du vad jag gillar mest med bloggen är sammansättningen av bilerna - eller som vi säger när vi sätter ihop programinnehåll - RÄTT MIX - bilder på dig roliga (scary!!) sminkade, osminkade, naturliga, konstnärliga, lite miljö men inte bara från samma, lite kompisar - ja helt enkelt väldigt bra!!! Love you to death. Din Mouchie

2011-07-07 @ 08:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0